Nefsim, Malım ve Ailem İçin Allâh (c.c.)'n Adıyla Yardım İsterim.




Nefsim, Malım ve Ailem İçin Allâh (c.c.)'n Adıyla Yardım İsterim.
Nefsim, Malım ve Ailem İçin
Allâh (c.c.)'n Adıyla Yardım
İsterim.











sabah akşam korunmak için dua(din,nefis,evlat,aile ve mal)

Sabah ve akşam korunmak için çok önemli bir dua

Bu dua ile dinimiz,nefsimizi,evlatlarımızı,tüm ailemizi ve sahip olduğumuz her şeyi koruma altına alabiliriz.
Sabah ve akşam (3) defa okuyalım.

Okunacak dua;

“Bismillahi alâ dini ve nefsi ve veledi ve ehli ve mâli ve alâ külli mâ e’tânihi Rabbi.”

.”Ya Rabbi! Dinimi ve nefsimi ve evladımı ve ailemi ve malımı ve bana vermiş olduğun her şeyi sana emanet ediyorun.”





Kaynak
http://mutlulugunsifresi.com

Yorum Gönder

Benim Duâm Var 🤲🏻
Yorum yazarak topluluk kurallarımızı kabul etmiş bulunuyor ve tüm sorumluluğu üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan DiyanetHaber hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

Daha yeni Daha eski