Hz. Süleyman’ın (a.s.) hayırlı ve bol rızık, merhamet ve mağrifet dilediği ve okuduğu dualar. Hz. Süleyman’ın (a.s) duaları...


 Hz. Süleyman’ın (a.s) okuduğu duların Arapçası, Türkçe okunuşu ve anlamı.
 

HZ. SÜLEYMAN’IN (A.S.) KURAN’DA GEÇEN DUASI
Arapçası:










رَبِّ أَوْزِعْنِي أَنْ أَشْكُرَ نِعْمَتَكَ الَّتِي أَنْعَمْتَ عَلَيَّ وَعَلَى وَالِدَيَّ وَأَنْ أَعْمَلَ صَالِحًا تَرْضَاهُ وَأَدْخِلْنِي بِرَحْمَتِكَ فِي عِبَادِكَ الصَّالِحِينَ

Türkçe Okunuşu:

"...Rabbi evzı’nî en eşkure ni’metekelletî en’amte aleyye ve alâ vâlideyye ve en a’mele salihan terdâhu ve edhılnî bi rahmetike fî ibâdikes sâlihîn(sâlihîne)."

Anlamı:

“...Ey Rabbim! Beni; bana ve ana babama verdiğin nimetlere şükretmeye ve razı olacağın salih ameller işlemeye sevk et ve beni rahmetinle salih kullarının arasına kat!”

HZ. SÜLEYMAN’IN (A.S.) KURAN’DA GEÇEN DUASI
Arapçası:

رَبِّ اغْفِرْ لِي وَهَبْ لِي مُلْكًا لَّا يَنبَغِي لِأَحَدٍ مِّنْ بَعْدِي إِنَّكَ أَنتَ الْوَهَّابُ

Türkçe Okunuşu:

"...Rabbigfir lî veheb lî mulken lâ yenbagî li ehadin min ba’dî, inneke entel vehhâb(vehhâbu)."

Anlamı:

“...Ey Rabbim! Beni bağışla. Bana, benden sonra kimseye lâyık olmayacak bir mülk (hükümranlık) bahşet! Şüphesiz sen çok bahşedicisin!” dedi.



Kaynak: https://www.islamveihsan.com

Yorum Gönder

Benim Duâm Var 🤲🏻
Yorum yazarak topluluk kurallarımızı kabul etmiş bulunuyor ve tüm sorumluluğu üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan DiyanetHaber hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

Daha yeni Daha eski